Latest Tweets:

notmusa:

literally nothing ever sounds like a better option than sleep. there are so many books to read, projects to start, stuff to draw, chores to do, people to meet, hobbies to learn, recipes to cook, i could teach myself mandarin fuckin chinese, but i’d rather be unconscious

(via samwizegamgee)

*2
cats.
acrylic on canvas.
work in progress.

cats.
acrylic on canvas.
work in progress.

ETHAN GOT A NEW BED TODAY!
YAY NO MORE SHITTY WORN OUT SMELLY BED!
fresh bed with fresh memories :)

there is nothing like coming home from work & laying on a new when before work you were laying on the old one.

ETHAN GOT A NEW BED TODAY!
YAY NO MORE SHITTY WORN OUT SMELLY BED!
fresh bed with fresh memories :)

there is nothing like coming home from work & laying on a new when before work you were laying on the old one.

*9

i need to sketch more.
i need to finish the painting i started.
i need to get the creative juices flowing.
i need to make more art.
i need to take more pictures.

i need to sketch more.
i need to finish the painting i started.
i need to get the creative juices flowing.
i need to make more art.
i need to take more pictures.

*26

1/12/14
Humboldt Park; Bay View

1/12/14
Humboldt Park; Bay View

im sick of being made feel guilty over anything i want to do.
im afraid to make my own choices & go for what i want because maybe it’s inconvenient for some.
im afraid to do things the best way i know how, because maybe its not the best way to someone else.
im afraid to decide to NOT to do something/back out of something i don’t wanna do anymore because i don’t want anyone to hold it against me that i threw away a good thing, or that i quit everything i do.
im afraid to ask questions, because i don’t want people to think its a stupid one.
im super afraid that i wont be able to fix my problems, & that one day ethan will leave me.
im afraid im not going anywhere or gonna make anything of myself.
im afraid of having absolutely noone/nothing, but im DAMN near close to it.

*2

i’ve been watching nothing but breaking bad all weekend.

oil on canvas.
sold to rick kordash; gift for donna

oil on canvas.

sold to rick kordash; gift for donna

compressed charcoal in the sketchbook.
20 min quick drawing.

compressed charcoal in the sketchbook.
20 min quick drawing.